Fotoreportaj Redescoperă România – Fotografii Best Of

După experienţa memorabilă Redescoperă România, am o colecţie destul de mare de fotografii din cele 7 zile de plimbări şi descoperiri interesante alături de echipa minunată cu care am fost. Am hotărât să fac o colecţie de fotografii best of, astfel încât să vedeţi şi voi cât de frumoasă este Dobrogea şi că merită cu adevărat vizitată pentru un concediu frumos şi liniştitor.

Trecând cu bacul la Ostrov, am văzut Dunărea şi frumuseţea ei. Este, după părerea mea, cea mai frumoasă apă din ţara noastră, în multe locuri neatinsă de civilizaţia modernă.

Am plecat la drum pe data de 14, duminică dimineaţă. Începuse una din cele mai frumoase experienţe ale mele. Am străbătut Dobrogea în lung şi în lat, am vizitat zone şi locuri foarte frumoase alături de oameni foarte faini, am văzut Delta şi am făcut parte din echipa Redescoperă.

Vreau să mulţumesc încă o dată Petrom şi organizatorilor ce au făcut ca această experienţă să fie atât de frumoasă. Vă mulţumesc!

Aveţi la dispoziţie un link pentru a downloada toate fotografiile din Redescoperă România, Dobrogea. Mai multe despre această excursie găsiţi în următoarele articole.

Dunare

Am vizitat multe cetăţi cu această ocazie, însă câteva pot spune că mi-au plăcut în mod deosebit datorită aerului vechi pe care îl inspiră, datorită liniştii extraordinare şi peisajelor superbe.

Enisala

Aceasta este cu siguranţă cetatea mea favorită din întreaga Românie. Este măreaţă, este veche şi totuşi impunătoare. Peisajul de sus este extraordinar şi am avut ocazia să privesc apusul de sus. A fost prea frumos.

Adamclisi

Această urmă a cetăţii măreţe ce a fost pe vremuri este impresionantă. Urmele rămase demonstrează măreţia sa iar monumentul triumfal roman ridicat în cinstea împăratului Traian este de asemenea deosebit.

Cetatea AdamClisi

Monumentul AdamClisi - Tropaeum Traiani

Libida

Această cetate este de fapt un întreg oraş subteran, o zonă cu un potenţial uriaş, însă necunoscută multor români datorită lipsei de interes a statului. Este cea mai mare cetate din ţara noastră, toată îngropată în pâmânt fără ca autorităţile să se implice absolut deloc, ba chiar să împiedice oamenii care vor să facă ceva.

Aceasta este situată în podişul Babadagului şi este o zonă ce merită vizitată.

Capidava

Această cetate cred că nu mai are nevoie de nicio descriere. Este absolut impresionantă.

Murfatlar

Tot cu ocazia acestui proiect am vizitat şi fabrica de vinuri de la Murfatlar. Este foarte interesant să vezi linia de producţie, să vezi cum strugurii ajung vin, cum 60 milioane de litri sunt depozitate în beciurile imense ale fabricii şi cum acesta este îmbuteliat şi trimis mai departe.

Ziua Marinei

Am reuşit să ajungem şi la Ziua Marinei în Constanţa. Deşi nu am avut vedere prea bună am reuşit totuşi să surprind nişte cadre demne de un fotoreportaj.

Ziua Marinei, Constanta

Delta Dunării

Delta Dunării a reprezentat pentru mine principala atracţie a acestei excursii.  De foarte mult timp îmi doream să văd Delta şi aşteptările nu au fost mai presus decât realitatea. Este foarte frumoasă. Este pură, este unică, este neatinsă de mâna omului şi este atât de diversă încât mereu poţi vedea ceva nou.

După două zile de plimbări cu barca pe canalele ei, dupa ce am făcut baie în Dunări, după ce am văzut apusul din barcă şi după ce am simţit frigul şi căldura de acolo, pot spune că iubesc Delta Dunării.

Dacia Duster

Pentru că acest proiect are loc cu Dustere, este absolut normal să vă prezin câteva fotografii şi cu această maşină. Mie îmi place şi pot spune că şi-a făcut foarte bine treaba prin toate coclaurile pe unde am fost, pe asfalt sau la kilometri întregi de civilizaţie, prin câmp şi off road.

Peisaje

Dobrogea este o zonă foarte frumoasă, şi de aici, ca fotograf, poţi obţine foarte multe peisaje frumoase. Exceptând fotografiile cu noi, echipa redescoperă, cu cetăţile şi diverse alte obiective surprinse, peisajele din această zonă sunt foarte frumoase şi în special liniştitoare.

Redescopera Romania - Dobrogeaa

Păsări

Fiind în Deltă, am văzut şi foarte multe păsări. Bineînţeles, acestea o să urmeze în articole următoare, mai detaliate, însă varietatea păsărilor din Deltă este uimitoare, iar frumuseţea acestora deosebită.

Echipa Redescoperă România

În această ediţie #dinRomânia am avut norocul de a face parte dintr-o echipă foarte frumoasă. Dragi colegi, vă mulţumesc şi sunt mândru că am mers împreună în această aventură atât de frumoasă. Vreau să vă anunţ că zilele viitoare voi avea o surpriză pentru fiecare dintre voi.

Echipa Redescopera Romania

Redescopera Romania 2011 este un proiect Petrom, impreuna cu BCRDaciaRomtelecomParalela 45 si Muzeul National al Taranului Roman. Mulţumiri personale pentru Doctor Laptop.