SONY DSC

Conferinţa de Marketing Online în turism – Live blogging

A început astăzi, aşa cum v-am spus, Conferinţa de Marketing Online în Turism de la Piatra Neamţ. Totul se desfăşoară conform programului, iar speakerii iau, pe rând, cuvântul, cu prezentări ce ridică interes.

  • Primul speaker a fost Tudor Iacob, marketing specialist at Conectoo, care a avut o prezentare ce s-a bazat pe email marketing, numită Inbox-ul: o destinaţie exotică?
Conferinta de Marketing online in Turism - Tudor Iacob
  • Filip Lepuş, general manager at Travelio,  a fost cel de-al doilea speaker al conferinţei, acesta bazându-se pe tehnologia pentru marketingul online.
  • Cristian Ignat, PPC Marketing Manager at 2Parale, îşi bazează prezentarea pe promovarea online şi analizarea rezultatelor.

  • Prezentarea lui Doru Mărculescu, general manager la Infoturism Media, se bazează pe futurism online şi prezentări video, interactive ce îniorează atmosfera.
  • Prezentarea lui Traian Bădulescu, General Manager at travel Advisor Media, se bazează pe presa online de turism.

  • Răzvan Pascu, blogger, PR & Marketing Consultant în industria turismului, îşi bazează prezentarea pe partea de PR şi comunicare. Marketing Online sau PR în turism? Sau amândouă?
  • Prezentarea lui Ciprian Enea, travel consultant, se bazează pe experienţe personale, pe motivaţie şi pe încredere de sine, astfel încât turismul este cuprins undeva între pasiune şi business.
Conferinta de Marketing Online in Turism - Ciprian Enea

  • Sesiunea a treia a fost deschisă de Bogdan Puşcaşu, reprezentant al Primăriei Municipiului Piatra Neamţ, care prezintă promovarea online a Congresului European de Turism Rural ce va avea loc, anul acesta, în Piatra Neamţ.
  • Dan Andone, reprezentant ADR NE, vorbeşte despre Proiectul Recultivatur şi turismul religios.
  •  Sesiunea a patra a fost deschisă de Mugur Patraşcu, Head of iLeo Marketing Interactive, prezentarea sa bazându-se pe implicaţiile turismului în online, concret şi aplicat.
  • Cristian China Birta ( Chinezu ), şi-a prezentat în stilu-i caracteristic şi deosebit tema turismului agenţiilor de turism în Social Media.

  • Într-o notă mai serioasă şi, la fel, profesionistă, Monica Jitariuc, Head of Social Media & Partener The Practice vorbeşte despre PR-ul Online.

  • Ultima prezentare a acestei zile este susţinută de Gabriel Oana, unul din cei mai cunoscuţi şi simpatici video blogger. Acesta vorbeşte despre turismul văzut prin Youtube.

 

 

Comments

Categories: Evenimente

3 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *